Kaip pailsėti skrydžio metu

Atėjus ilgai lauktoms atostogoms daugelis leidžiasi į ilgą kelionę lėktuvu. Kai kam ilgi skrydžiai yra didelis išbandymas. Net kelios valandos ore gali sukelti daug nepatogumų. Geriausias būdas sutrumpinti kelionės laiką yra miegas. Tačiau ne visiems pavyksta lengvai užmigti.

Yra kelios taisyklės, kaip tinkamai pasiruošti miegui ir pasiekti, kad niekas kuo ilgiau jums netrukdytų.

Skrydį rinkitės tokiu laiku, kai paprastai jūs miegate

Kitaip tariant, geriau skraidyti naktimis (atsižvelgiant į laiko zonų skirtumus). Bet kokiu atveju jums bus lengviau užmigti prisitaikius prie savo bioritmų. Miegas šiuo metu bus ilgesnis ir gilesnis.

Skrisdami dėvėkite patogią, laisvą aprangą

Ankšti drabužiai miegui netinka. Geriau dėvėti minkštesnius drabužius iš natūralių medžiagų. Norint gerai išsimiegoti yra svarbu, kad jums nebūtų šalta ar karšta.

Nesistenkite užmigti vos pakilus lėktuvui

Nors kylant lėktuvui lengva užmigti dėl slėgio pokyčių, pabandykite palaukti, kol stiuardesės išdalins maistą ir gėrimus ir daugiau niekas jūsų netrukdys. Pabudus bus sunkiau užmigti.

Rinkitės vietą prie lango

Taip stiuardesės ar kiti keleiviai jums sukels mažiau nepatogumų.

Įsitikinkite, kad turite juosmens atramą

Geriau užmigti tiesia nugara, glaudžiai prigludusia prie kėdės atlošo. Daugelis bando susikūprinti, susirangyti ar pasirenka kokią nors kitą pozą. Tačiau patirtis rodo, kad tai gali sukelti nemalonius pojūčius ir skausmą ir dėl to jūs galite pabusti.

Kelionė lėktuvu. Kaip pailsėti

Kaip pailsėti skrydžio metu
Kaip pailsėti skrydžio metu

Kaklo pagalvėlė, ausinės nuo triukšmo ir miego kaukė gali labai padėti

Pripučiama kaklo pagalvėlė skrydžio metu apsaugos nuo skausmo labiausiai pažeidžiamą vietą. Galva nuolat bus toje pačioje padėtyje ir kaklas nenukentės.

Pažadinti gali net nedidelis triukšmas. Geriausias sprendimas – triukšmo slopinimo ausinės. Daugelis žmonių negali gerai miegoti, jei trukdo nors menkiausia šviesa. Jie neišsivers be akių kaukės.

Pabandykite nusiauti batus

Paprastai nemiegame su batais, todėl skrendant pageidautina juos nusiauti. Batai trukdys jums miegoti. Jei leidžia oro sąlygos, skrydžiui geriausia apsiauti lengvais batais – basutėmis, sandalais. Bet negalima pamiršti, kad skrydžio metu salono temperatūra krinta ir kojoms bus šalta. Todėl geriau užsimauti neplonas kojines iš natūralių audinių.

Užsiklokite antklode

Jei yra tokia galimybė – užsiklokite antklode. Taip miegoti visada yra patogiau. Palikite saugos diržą viršuje, kad stiuardesė jūsų netrukdytų.

Reikia, kad kojoms būtų kuo daugiau erdvės

Geriau miegoti, kai kojos yra visiškai ištiestos. Pasistenkite nieko nedėti po kojomis.

Prieš miegą geriau skaityti, o ne žiūrėti filmus

Paprastai labiau migdo skaitymas, o ne video filmai. Skaitymas sukelia nuovargį, filmai įaudrina nervų sistemą.

Maistas ir alkoholis

Visa tai yra labai individualu. Kai kam reikia atsipalaiduoti alkoholinių gėrimų pagalba, kiti negali užmigti tuščiu skrandžiu. Visgi alkoholis ir sotus maistas nepadeda gerai išsimiegoti. Todėl jei norite pailsėti ir pamiegoti skrydžio metu, reikėtų laikytis saiko.

Categories: Kelionė

Leave A Reply

Your email address will not be published.